Christel

Foto’s:

Over mij

Hoi allemaal!

Welkom op mijn blog :-) Bovenaan prijkt de naam ZenLAB...het staat voor zen laboratorium en het is mijn bedrijfje waarin ik verschillende door Zen geinspireerde zaken zoals workshops en cursussen aanbied (zie ook http://www.christel-web.nl). Deze blog is daar ook een uiting van. Ik heb het een tijdje geleden leven ingeblazen om inzichten en reizen op mijn spirituele pad met jullie te delen.

Dit jaar ga ik ook letterlijk reizen maken in de (Zen) wereld en zal ik mijn ZenLAB blog gebruiken voor blogs over mijn reis naar Upaya in de Verenigde Staten en de andere reizen die horen bij het komende Zen-jaar. Veel leesplezier :-)

Over mijn reis

4 januari 2017 Upaya Zencentre in Santa Fe New Mexico info: www.upaya.org

Vanaf 24oktober 2017 Keiryuji in de Pyreneeën van Noord Spanje info: keiryuji.org

Bezochte landen

Ik heb 10 landen (4%) bezocht:

België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Nederland, Noorwegen, Spanje, Verenigde Staten, Zweden.